A zase ta dieta

Snížení tělesné hmotnosti alias dieta. Kdo by na to pořád dokola nemyslel, když má nějaké to kilo navíc a přeje si být štíhlejší a hubenější. Jenomže mnohé diety nám naslibují krásné a jednoduché výsledky, ale nakonec skutek utekl.

Chcete se konečně zbavit přebytečných kilogramů? Už nevíte, jakou dietu máte zvolit? Pořád dokola něco zkoušíte, ale nikdy není výsledek takový, jaký si přejete? Nesplňuje vaše očekávání? Potýkáte se s jo-jo efektem? S tím vším se dá něco dělat!

zelený koktejl, kiwi

Problém je většinou v tom, že sami nevíme, co je pro naše tělo dobré a co špatné. Nedokážeme to posoudit, protože každý nám řekne něco jiného. Někde se píše, že je nejlepší nejíst, protože když přece nic nejím, tak už nic nepřiberu. Někdo jiný zase tvrdí, že se jíst musí a nejlépe co nejčastěji, ale zároveň nejméně, abychom zhubli nebo do třetice další extrém, že musíme každý den nejméně pět hodin cvičit, abychom to dokázali. Tak kde je pravda? Kdo se v tom má vyznat?

Nyní si povíme o jednom novodobém druhu snížení tělesné hmotnosti na základě ketózy, neboli pro tělo přirozeného stavu, do kterého se dostanete pomocí jídel. Musíte jíst ta, která obsahují spoustu bílkovin a proteinů a naopak vyřadit ze svého jídelníčku tuky, cukry a sacharidy. Pak můžete shodit tolik kilogramů, kolik budete chtít. Chce to ale speciální jídla.

Proteinová dieta pomáhá ženám i mužům snížit svou tělesnou hmotnost po celém světě.

ženy vaří

Jistě vás nepřekvapí, když řekneme, že má tisíce spokojených uživatelů. Při této dietě navíc nemusíte nijak extrémně cvičit. V první fázi se ani nedoporučuje zavádět nové sportovní aktivity. Ve druhé můžete zařadit například rychlejší chůzi, brusle, plavání, jízdu na kole či něco podobného. Záleží na tom, jak moc jste aktivní. Dieta se však hodí i pro ty z nás, kteří se až tolik hýbat nemohou a mají omezené možnosti sportování, či nějaký jiný zdravotní problém.

Výhody tohoto stylu hubnutí jsou neomezené. Nejenom, že shodíte pár kilogramů, ale zároveň si pročistíte tělo, takzvaná detoxikace se má provádět minimálně jednou do roka. Nezbavíte se svalů, ale pouze tuků, nepotkáte se s žádným jo-jo efektem, budete mít dobrou náladu a spoustu energie, žádné hladovění ani skleslá nálada a mnoho dalšího.